Autobelettering

Autobelettering is nog altijd één van de meest efficiënte en doeltreffende vorm van reclame. Variërend van een simpele uitvoering tot zeer uitgebreide full color boodschappen met een hoge attentiewaarde. De relatief lage investering staat niet in verhouding tot de vele aandacht die u hiermee realiseert.

Effectiviteit bereik je niet door zoveel mogelijk op de auto te plakken. Het is geen krant of rijdende advertentie. Het belang van een goed ontwerp, zowel communicatief als kwalitatief, mag dus niet worden onderschat. Kleuren en lettertype bepalen voor een groot gedeelte de attentiewaarde. Een fraaie belettering (die juist opvalt door eenvoud, gebruik van kleuren of een eye-catcher) zal u meer contacten opleveren dan een advertentie.

Levensduur

Alleen de vraag of een auto eenmalig of verschillende keren moet worden beplakt, is nog niet beantwoord. Bij een eenmalige aanpak is het nodig om de beste folies te gebruiken. Afhankelijk of er gebruik gemaakt wordt van kleurechte folies of van een geprinte full-colour, is de levensduur gemiddeld 5 jaar. Wanneer de belettering na een paar maanden weer wordt vervangen, mag de kwaliteit van de folie minder zijn. Dit is zeker geen goedkope variant, maar het levert wel steeds een wisselend beeld op.